AUDYT MARKETINGOWY



Jakub Wlazło

Audyt marketingowy jest to wszechstronne, systematyczne, niezależne i regularne badanie procesów marketingowych , celów, strategii i działań naszych klientów , prowadzone dla zidentyfikowania trudności i szans rozwojowych oraz sformułowania planów, mających na celu poprawienie marketingu przedsiębiorstwa.

Oferujemy

  • wszechstronność, która obejmuje wszystkie ważniejsze działania marketingowe, a nie tylko kwestie problemowe, personel sprzedaży, politykę cenową i inne działanie marketingowe.
  • wszechstronny audyt marketingowy pozwala skuteczniej lokalizować prawdziwe źródło problemów przedsiębiorstwa,
  • systematyczność: audyt marketingowy bada cele, strategii i systemów marketingowych, a także konkretnych działań marketingowych firmy,
  • efekty pozwalają na potrzebne usprawnienia, które zostają zawarte w planie długo- i krótkoterminowych działań korekcyjnych,
  • niezależność: audyt marketingowy możemy przeprowadzić w formie zespołu eksperckiego który posiada konieczny obiektywizm, szerokie doświadczenie w wielu gałęziach, odpowiednią znajomość danej dziedziny marketingu i branży oraz niepodzielny czas i uwagę podczas przeprowadzania audytu,
  • regularność: regularny audyt marketingowy może przydać się zarówno przedsiębiorstwom w dobrej kondycji, jak i tym, które mają kłopoty,

„Nie ma działania w marketingu, które jest tak dobre, że już nie można go ulepszyć. Nawet najlepsze działania można zmienić na jeszcze lepsze. Tak naprawdę, to nawet te najlepsze trzeba zmieniać na jeszcze lepsze”



WSPÓŁPRACUJĘ

Wykonanie