Jakub Wlazło

Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie i MBA Business University of London.
Blisko 22 letnie doświadczenia zawodowe w działach sprzedaży i marketingu koncernów: Unilever, Pepsi-Cola, Henkel, Cussons, Bols–Remy.
Z sukcesem wprowadzone na polski rynek między innymi marki: Pollena 2000, Dove, Persil, Taft, Pepsi Max, Luksja, E, Bols Vodka, Soplica Vodka, Gallo Vines.
Doświadczenia współpracy z Venture Capital – Argus Capital zarządzanie dużym projektem poligraficznym.
W 2005 staje się założycielem firmy, od 2006 roku Dyrektor Zarządzający RITF.
Autor publikacji z zakresu strategii marketingowej dla „Media i Marketing”, ”Życie Handlowe”, „Gazeta Handlowa”.



Audyt marketingowy

Audyt marketingowy jest to wszechstronne, systematyczne, niezależne i regularne badanie procesów marketingowych, celów, strategii i działań naszych klientów prowadzone dla zidentyfikowania trudności i szans rozwojowych oraz sformułowania planów, mających na celu poprawienie marketingu przedsiębiorstwa.

Consulting strategiczny

Sprawdzam i pomagam w tym, by zapewnienić efektywność działań marketingowych. Najważniejsze jest to by klienci mogli skutecznie zarządzać budżetem marketingowym, a podjęte działania w pełni realizowały postawione cele.



WSPÓŁPRACUJĘ

Wykonanie