DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O MNIE



Jakub Wlazło

Pracowałem i zdobywałem doświadczenia, które wykorzystuje w swojej firmie i dla moich klientów.

Od 2005 roku nie mam „szefa” … ale każdy z moich klientów jest dla mnie jak ten przysłowiowy „szef”.
Dbam o rozwój marek klientów mojej firmy … dzięki temu moja firma rośnie razem z moim klientami.

Zaczynałem w 1992 r., kiedy do dużego warszawskiego sklepu przyszedłem z ofertą mojej firmy …Rexona to najlepszy dezodorant …Pani odpowiedziała mi iż dostawce sera już ma … i z nowym nabiałem zaprasza w czwartek ...

  • Lever Polska (1992) - Praca w sprzedaży i marketingu konsumenckim, np. marki Pollena 2000, Omo, Rexona, Dove.
  • Pepsi Cola (1994) – Praca w sprzedaży, region Warszawa z najlepszymi managerami w roli mentorów, np. Mirek Godlewski.
  • Schwarzkopf / Henkel (1995) – Praca w marketingu, pierwsze doświadczenia w zarządzaniu marką i procesem marketingowym np. Persil, Taft, Palette, Fa. Uczę się od najlepszych: Bern Wasserab, Krzysztof Juzon.
  • Cussons (2000) – Praca w marketingu, wprowadzanie z sukcesem wielu marek międzynarodowych i odnowienia marek tradycyjnych np. Luksja, Ixi, Uroda, Makler.
  • Bols (2001) – Praca w Business Development, projekty Łódka Bols, WTK Soplica. Pracuję ze Stefanem Lauxem co samo w sobie jest dużym przeżyciem zawodowym.
  • Argus Capital (2005) – Praca nad rozwojem projektów funduszu venture capital.
  • RITF (2006) - powstaje RITF.eu - do tej pory tu pracuje, pełna odpowiedzialność za business i ludzi którzy z nami pracują … mój business.
  • JAWS (2008) – powstaje interaktywna część RITF.eu
  • ADV Hunters (2007) – powstaje firma Fun & Adventure marketing
  • 2010 - przekształcamy się w business o kapitale funduszu DreamLabs z Cypru

Od 2006 r codziennie staram się wypełniać swój czas tak by każdy nowy dzień był dla mnie nowym zdumieniem.

W 2023 roku - .RITF otrzymał Diament Forebes dla najszybciej rozwijającej się firmy w PL.
Niezależne media marketingowe zaklasyfikowały nas na 21 miejscu w PL w kategorii niezależnych agencji reklamowych.

A mnie przyjęto jako członka statutowego w kategorii marketing „best practise” do IAA International Advertising Assosacion. https://www.iaaglobal.org/ - najbardziej prestiżowej organizacji zrzeszającej praktyków marketingu.

I na końcu to co najważniejsze: jestem mężem Agnieszki, a od 2007 r. ojcem Olivii. Staram się być serdecznym przyjacielem wielu osób, które miałem przyjemność spotkać na swojej drodze prywatnej i zawodowej.



Wykonanie